ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ

 

Запорізький обласний благодійний фонд «Гендер Зед» оголошує конкурс на місцеву закупівлю канцприладдя.

Джерело фінансування закупівлі: МБФ «Міжнародний Альянс з ВІЛ/СНІД в Україні».

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг: щомісячно (щоквартально) з липня 2015 року по червень 2017 року.

Обов’язкові вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг:

  1. Мати право на здійснення підприємницької діяльності (підтверджуючим документом стане копія Свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
  2. Закупівля товарів, передбачених предметом закупівлі, здійснюється виключно без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).
  3. Безготівковий розрахунок.
  4. Безкоштовна доставка.
  5. Від переможця тендерної закупівлі буде додатково вимагатися Примірник витягу з ЄДР (копія оригіналу, завірена печаткою постачальника) станом не раніше 01.01.2014 року.

Склад цінової пропозиції:

  1. Цінова пропозиція у вигляді офіційного листа з визначеним списком товарів (див. нижче) АБО у вигляді рахунку-фактури з ідентичним списком товарів АБО у вигляді прайс-листа з ідентичним списком товарів.
  2. Копія свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Список товарів для порівняння:

Назва Кількість Вартість
1. Маркер «Sentropen Permanent», чорний 1 шт.  

 

2. Папір А4 «Svetocopy», щ. 80 г/м2 1 уп.= 500 л.  

 

3. Ватман А1«Maestro» щ. 190 г/м2

 

1 шт.  
4. Файл глянц. «Economix» А4. 30 мк. 1 уп.= 100 шт.  
5.  

Ручка масляна «Cello», синя

1 шт.  

 

6. Клей ПВА «Еталон», 100 мл. 1 шт.  

 

7. Клей-олівець Amos «Glue Stick PVP», 15г. 1 шт.  

(Замовник закупівлі не переслідує обрання конкретної торгової марки)

Підписанням та поданням своєї цінової пропозиції учасник погоджується з наступним:

  • Учасник ознайомлений та погоджується з Кодексом поведінки постачальників http://network.org.ua/projects/nuo/purchase.php
  • Участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників місцевої закупівлі забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі будуть відмінені або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків, завданих ЗОБФ «Гендер Зед».

Особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:

Витвіцький Олександр, тел. 050 454 16 00, zp.gender@gmail.com

Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:

  1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або кур‘єрською поштою.
  2. Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи.
  3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
  5. Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 60 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
  6. Тендерна пропозиція має бути поміщеною у конверт формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття організацією тендерних пропозицій.
  7. У разі, якщо тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання тендерних пропозицій, то конверт з такою тендерною пропозицією не розкривається і повертається організацією на адресу відправника.

Методика обрання переможця конкурсу (процедури місцевої закупівлі).

  1. Спочатку серед поданих цінових пропозицій Комітетом із закупівлі відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Запиті.
  2. З відібраних цінових пропозицій Комітетом із закупівлі обирається пропозиція з найнижчою ціною та постачальник/виконавець, який подав таку цінову пропозицію, оголошується переможцем процедури місцевої закупівлі.
  3. Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 робочих днів з дати відкриття цінових пропозицій. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надсилання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі поштою або електронною поштою.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками, здійснюється з понеділка по п’ятницю з 11:00 до 18:00. Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників «28» червня 2015 року, до 18:00.