ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ
Запорізький обласний благодійний фонд «Гендер Зед» оголошує конкурс на місцеву закупівлю канцприладдя.
Джерело фінансування закупівлі: МБФ «Міжнародний Альянс з ВІЛ/СНІД в Україні».
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг: щомісячно (щоквартально) з липня 2015 року по червень 2017 року.
Обов’язкові вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг:
- Мати право на здійснення підприємницької діяльності (підтверджуючим документом стане копія Свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
- Закупівля товарів, передбачених предметом закупівлі, здійснюється виключно без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).
- Безготівковий розрахунок.
- Безкоштовна доставка.
- Від переможця тендерної закупівлі буде додатково вимагатися Примірник витягу з ЄДР (копія оригіналу, завірена печаткою постачальника) станом не раніше 01.01.2014 року.
Склад цінової пропозиції:
- Цінова пропозиція у вигляді офіційного листа з визначеним списком товарів (див. нижче) АБО у вигляді рахунку-фактури з ідентичним списком товарів АБО у вигляді прайс-листа з ідентичним списком товарів.
- Копія свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Список товарів для порівняння:
№ | Назва | Кількість | Вартість |
1. | Маркер «Sentropen Permanent», чорний | 1 шт. |
|
2. | Папір А4 «Svetocopy», щ. 80 г/м2 | 1 уп.= 500 л. |
|
3. | Ватман А1«Maestro» щ. 190 г/м2
|
1 шт. | |
4. | Файл глянц. «Economix» А4. 30 мк. | 1 уп.= 100 шт. | |
5. |
Ручка масляна «Cello», синя |
1 шт. |
|
6. | Клей ПВА «Еталон», 100 мл. | 1 шт. |
|
7. | Клей-олівець Amos «Glue Stick PVP», 15г. | 1 шт. |
(Замовник закупівлі не переслідує обрання конкретної торгової марки)
Підписанням та поданням своєї цінової пропозиції учасник погоджується з наступним:
- Учасник ознайомлений та погоджується з Кодексом поведінки постачальників http://network.org.ua/projects/nuo/purchase.php
- Участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників місцевої закупівлі забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі будуть відмінені або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків, завданих ЗОБФ «Гендер Зед».
Особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:
Витвіцький Олександр, тел. 050 454 16 00, zp.gender@gmail.com
Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:
- Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або кур‘єрською поштою.
- Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи.
- Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
- Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
- Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 60 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
- Тендерна пропозиція має бути поміщеною у конверт формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття організацією тендерних пропозицій.
- У разі, якщо тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання тендерних пропозицій, то конверт з такою тендерною пропозицією не розкривається і повертається організацією на адресу відправника.
Методика обрання переможця конкурсу (процедури місцевої закупівлі).
- Спочатку серед поданих цінових пропозицій Комітетом із закупівлі відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Запиті.
- З відібраних цінових пропозицій Комітетом із закупівлі обирається пропозиція з найнижчою ціною та постачальник/виконавець, який подав таку цінову пропозицію, оголошується переможцем процедури місцевої закупівлі.
- Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 робочих днів з дати відкриття цінових пропозицій. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надсилання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі поштою або електронною поштою.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками, здійснюється з понеділка по п’ятницю з 11:00 до 18:00. Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників «28» червня 2015 року, до 18:00.