Нілі Штайнер заощаджувала кошти майже рік, щоб відсвяткувати свій 50-й день народження в круїзі, популярному серед ЛГБТ-спільноти. 21 березня Нілі та її подруга повинні від’їхати з Сан-Хуану, Пуерто-Ріко. Це має бути подорож, що запам’ятається на все життя, і Штейнер працювала у понаднормовому режимі, щоб відкладати кожну копійку на квиток із ціною в 2400 доларів.

Ми нещодавно заручені, і тому це буде наш святковий круїз“, — сказала Штейнер в ефірі NBC News. — «Вона щойно отримала цю казкову нову роботу, я щойно купила будинок, і всі ці прекрасні речі відбуваються з нами».

Але Штейнер та десяткам інших клієнтів та клієнток, можливо, доведеться понести зайві витрати після того, як компанія Atlantis відмовляється повертати вартість подорожі пасажирам, які більше не хочуть сідати на корабель на тлі побоювань спалаху COVID-19.

Луїс Мастерс, адміністратор Facebook-сторінки для пасажирів на круїзі, заявив, що “принаймні 50” клієнтів/ок вимагають від компанії відшкодувати вартість проїзду після того, як Державний департамент США в неділю видав консультацію щодо подорожей. У ній він попереджає американців про небезпеку подорожей на круїзних суднах.

Мастерс, який планував вирушити в круїз зі своїм чоловіком, заявив, що Atlantis повідомила пасажирам, що вони не можуть повернути квитки, “оскільки дата для будь-якого типу скасування вже минула”. Компанія на своєму веб-сайті заявляє, що пасажири не можуть повернути квитки протягом 60 днів до дати початку подожі. Круїз з Пуерто-Рико відправляється трохи більше ніж за тиждень.

Мені це не подобається, що вони не дуже піклуються про своїх клієнтів“, — сказав Мастерс. — “Таке враження, що Atlantis турбує лише підсумок, їх прибуток та скільки грошей вони можуть втратити“.

Водночас у четвер компанія Atlantis надіслала електронного листа усім пасажирам, в якому заявила, що корабель пливе так, як і планувалося, і лише чотирьом групам людей пропонується відшкодування вартості квитків. Це особи з-за меж США, які не можуть дістатися до Сан-Хуана через обмеження на поїздку; старші люди; ті, хто має в анамнезі респіраторні захворювання; та медичні працівники, які регулярно зустрічаються з пацієнтами.

Ми знаємо, що багатьох із вас турбує COVID-19 і хочемо запевнити, що ваше здоров’я та безпека мають першорядне значення як для нас“, – сказала компанія, додавши, що “не було жодного випадку COVID-19 на борту корабля компанії“.