Pages Menu Запорожский областной благотворительный фонд «Гендер Зед»
TwitterRssFacebook
Categories Menu

30.03.2015

У національному конкурсі на висвітлення гендерної тематики перемогли чотири місцеві видання

Gendergap.focus-none.fill-735x490Українська асоціація видавців періодичної преси (УАВПП), Комісія з журналістської етики та Проект Ради Європи «Впровадження європейських стандартів в українському медійному середовищі» оголосили назви видань-переможців конкурсу із впровадження збалансованого підходу до висвітлення гендерно забарвлених тем, повідомляє ТелеКритика.

Загалом у конкурсі взяли участь 15 редакційних колективів, а перемогу здобули:
— газета «Наш Репортер» (Дніпродзержинськ),
— газета 20minut.ua (Вінниця),
— газета «Волинь-нова» (Луцьк),
— газета «Рівне вечірнє», www.rivnepost.rv.ua (Рівне).

На думку організаторів конкурсу, історії успіху цих чотирьох видань, їхні досягнення та досвід стануть у великій нагоді практично всім журналістам та редакторам масових українських ЗМІ.

Кожне видання-переможець отримає грант у вигляді роботи двох експертів-консультантів, спрямованої на покращення процесів планування, роботи зі змістом та версткою видання, сфокусованої на гендерно забарвленій тематиці та всіх аспектах роботи редакції, де проявляється гендерна специфіка.

Експертами проекту є:

Сергій Штурхецький — член Комісії з журналістської етики, кандидат наук з державного управління, викладач Національного університету «Острозька академія»;

Тетяна Кузнєцова — докторка наук із соціальних комунікацій, професорка, деканка факультету журналістики, завідувачка кафедри журналістики Національного університету «Одеська юридична академія»;

Олексій Погорелов — генеральний директор УАВПП, член Комісії з журналістської етики;

Юлія Гончар — тренерка з гендерної політики Програми рівних можливостей і прав жінок в Україні ПРООН, керівниця проекту «Гендер Онлайн».

Під час реалізації проекту відбудеться відкритий практичний семінар з європейською експерткою — фахівчинею у питаннях ЗМІ та гендеру Сюзанною Молл. Вона не лише покаже та розбере найкращі приклади роботи європейських медіа, але й візьме участь в аналізі виконаної редакціями роботи, буде надавати консультації протягом усього проекту, а за його підсумками підготує рекомендації для українських ЗМІ стосовно найбільш ефективних практик висвітлення тематики, яка має гендерну специфіку. Ці рекомендації будуть доступні для всіх охочих.