Pages Menu Запорожский областной благотворительный фонд «Гендер Зед»
TwitterRssFacebook
Categories Menu

25.04.2018

З акцентом на уразливий вік: відбулася «Школа Толерантності з питань СОГІ» для спеціалістів та спеціалісток, що працюють з підлітками

З 20 по 22 квітня у місті Запоріжжі пройшла «Школа Толерантності з питань СОГІ» для спеціалістів, які працюють з молоддю та підлітками.

Захід було організовано Запорізьким обласним благодійним фондом «Гендер Зед», при підтримці Німецького федерального фонду «Пам’ять, відповідальність, майбутнє».

Від досвідчених тренерів та тренерок учасники та учасниці дізналися базову інформацію стосовно ЛГБТІ-людей, сексуальної орієнтації та ґендерної ідентичності, коректної лексики, актуального наукового погляду на феномен гомо- , бісексуальності та трансґендерності.

Так, у перший день учасники та учасниці тренінгу розглянули тему дискримінації.  Другою темою дня стали міфи та стереотипи про ЛГБТІ-спільноту. Виконуючи одну з вправ, присутні виписали власті стереотипи і упередження щодо дискримінованих соціальних груп, та, об’єднавшись у команди, намагалися виробити аргументи на підтримку чи розвінчання виписаних тезисів. Опісля учасникам та учасницям була запропонована гра «Міфи та факти про ЛГБТ» на платформі Kahoot. У розвінчанні міфів також допомогла зустріч з «живими книгами» — геєм та лесбійкою, яка виховує свою доньку із партнеркою.

Жваву дискусію викликало питання булінгу в українських школах серед ЛГБТІ-підлітків.

Другого дня учасники та учасниці «Школи» переглянули відео-блог українського трансгендерного чоловіка про гормонотерапію. Наступними інформаційними чек-поінтами стали тема загальної сексуально-гендерної моделі, сексуальної орієнтації та сексуальної ідентичності; чим відрізняється сексуальна орієнтація та сексуальна поведінка; які види сексуальної орієнтації існують; історію гомосексуальності від хвороби до варіанту норми. Також присутні обговорили термін гетеронормативності та вплив гетеро- та циснормативності на життя усіх людей соціуму.

Третього дня на учасників та учасниць чекала рольова гра, яка допомогла напрацювати аргументи для розвінчання стереотипів щодо ЛГБТІ-людей. Усім запропонували ролі, умовно толерантних та гомофобних осіб. Ситуація рольової гри була для присутніх новою, але актуальною: у школі виявилося, що один із вчителів гомосексуал, тож до директора прийшли його колеги та батьки дітей, щоб вирішити чи варто звільнити вчителя.

По завершенні тренінгу усі отримали сертифікати, що підтверджують їх участь у «Школі Толерантності»