Програма лояльності для власників картки клієнтки та клієнта БФ «Гендер Зед» продовжує розширюватися. Дня-ми до неї приєдналися професійна фотографиня Марія Ісаєва та медична  клініка «Олівія».

Нагадаємо, першу дружню пропозицію для клієнтів та клієнток БФ «Гендер Зед» ще у 2011 році зробила медична діагностична компанія «ДІА-СЕРВІС», яка запропонувала знижку у 20% — найбільшу серед інших — на усі послуги, які надаються у центральному відділені за адресою вул. Панфілівців, 15. Серед послуг згаданої френдлі-клініки – консультації профільних спеціалістів: гінеколога, проктолога, уролога, ендокринолога, дерматовенеролога, кардіолога, отоларинголога та інших — усього 26 спеціалістів. Крім того, знижка діє й на діагностичні послуги центру. Детальний перелік послуг та контакти центру можна дізнатися на офіційному сайті компанії.

Ось деякі з надавачів послуг та умови пропозицій:

Медична діагностична компанія «ДІА-СЕРВІС» — вул. Панфілівців, 15 — знижка 20%,

Туристичне агентство «Лунный свет» — знижка від 3% до 8% (в залежності від туру),

Туроператор «Vesta Travel»  — знижка 3%

Мережа закладів харчування Bistrobar — знижка від 5 до 20%,

Медична клініка «Олівія», вул. Перемоги, 131-В, — знижка 5%,

Послуги професійної фотографині Марії Ісаєвої — знижка 10%,

Послуги професійної художниці Алли Каплі — знижка 10%.

До речі, адміністрація закладу Bistrobar завжди готова надати приміщення  для Гендер Зедівців для проведення різноманітних позаофісних заходів.

Ця мережа є привітною до ЛГБТ-спільноти, де клієнти та клієнтки отримають професійне обслуговування, дружнє ставлення до будь-кого, незалежно від сексуальної орієнтації чи ґендерної ідентичності, а також приємні знижки.

 # # #

Початково картка клієнта чи клієнтки видається прибічникам Фонду при першій зустрічі, і дає право на безкоштовну участь у різноманітних заходах на базі нашої організації, та на отримання безлічі послуг не тільки нашого Фонду, але й партнерських організацій. Видача картки, особливо вперше, супроводжується мотивуванням до її використання в першу чергу в профілактичних і медичних цілях. При цьому отримувач/ка послуг може бути впевнений/а у якості обслуговування та у неупередженості спеціалістів/ток.