Програма лояльності для власників картки клієнтки та клієнта БФ «Гендер Зед» продовжує розширюватися. Дня-ми до неї приєдналися професійна фотографиня Марія Ісаєва та медична клініка «Олівія».
Нагадаємо, першу дружню пропозицію для клієнтів та клієнток БФ «Гендер Зед» ще у 2011 році зробила медична діагностична компанія «ДІА-СЕРВІС», яка запропонувала знижку у 20% — найбільшу серед інших — на усі послуги, які надаються у центральному відділені за адресою вул. Панфілівців, 15. Серед послуг згаданої френдлі-клініки – консультації профільних спеціалістів: гінеколога, проктолога, уролога, ендокринолога, дерматовенеролога, кардіолога, отоларинголога та інших — усього 26 спеціалістів. Крім того, знижка діє й на діагностичні послуги центру. Детальний перелік послуг та контакти центру можна дізнатися на офіційному сайті компанії.
Ось деякі з надавачів послуг та умови пропозицій:
Медична діагностична компанія «ДІА-СЕРВІС» — вул. Панфілівців, 15 — знижка 20%,
Туристичне агентство «Лунный свет» — знижка від 3% до 8% (в залежності від туру),
Туроператор «Vesta Travel» — знижка 3%
Мережа закладів харчування Bistrobar — знижка від 5 до 20%,
Медична клініка «Олівія», вул. Перемоги, 131-В, — знижка 5%,
Послуги професійної фотографині Марії Ісаєвої — знижка 10%,
Послуги професійної художниці Алли Каплі — знижка 10%.
До речі, адміністрація закладу Bistrobar завжди готова надати приміщення для Гендер Зедівців для проведення різноманітних позаофісних заходів.
Ця мережа є привітною до ЛГБТ-спільноти, де клієнти та клієнтки отримають професійне обслуговування, дружнє ставлення до будь-кого, незалежно від сексуальної орієнтації чи ґендерної ідентичності, а також приємні знижки.
# # #
Початково картка клієнта чи клієнтки видається прибічникам Фонду при першій зустрічі, і дає право на безкоштовну участь у різноманітних заходах на базі нашої організації, та на отримання безлічі послуг не тільки нашого Фонду, але й партнерських організацій. Видача картки, особливо вперше, супроводжується мотивуванням до її використання в першу чергу в профілактичних і медичних цілях. При цьому отримувач/ка послуг може бути впевнений/а у якості обслуговування та у неупередженості спеціалістів/ток.