Джерело: UA:Суспільне мовлення

В Орлівщині на Дніпропетровщині з’явився білборд, у якому громадські активісти вбачають ознаки гомофобії. Фотографію рекламного щита обговорюють користувачі та користуівчки соцмереж. Активіст В’ячеслав Горобець, який замовив білборд, у коментарі Суспільному зазначив, що це – соціальна реклама, спрямована на боротьбу з підпалами сухостою.

«Багато років борюся з підпалами. На цьому ж місці розміщував білборди на багато різних соціальних тем, зокрема щодо підпалів. Веду роз’яснювальну роботу щодо шкідливості спалювання рослинності, сміття, роздаю листівки. Я вже використав багато креативу, це – один з таких. Натякає, скажімо так, що ця діяльність шкідлива й повинна стати соціально несприйнятою. Кожен бачить щось своє. Хтось – гомосексуалів, хтось – ще когось. А я бачу двох друзів, які втомилися після того, як вони підпалювали траву, але це – правопорушники», – сказав В’ячеслав Горобець.

 

Вже на білбордах в Орлівщині.

Справжнє мистецтво – це коли кожна людина бачить у творі щось своє, у відповідності до…

Опубліковано Вячеславом Горобецом Пʼятниця, 9 квітня 2021 р.

 

Фото, каже замовник, «взяли з Інтернету». Додає: радий, що білборд викликав резонанс у соцмережах, адже сподівається, що це допоможе привернути увагу до проблеми охорони довкілля.

«Це мала б робити влада – займатися соціальною рекламою. Якщо вона цього не робить, це роблять громадські активісти в той спосіб, який вважають за потрібне. Хтось повинен розштовхати суспільство», – сказав він.

Голова громадського руху Gender Stream Ольга Полякова зазначає, що білборд є дискримінаційним щодо людей з гомосексуальною орієнтацією. Каже: соціальна реклама мала б наголошувати не на інакшості людини, а на самій проблемі довкілля.

«Я дуже добре ставлюся до збереження екології, підтримую екоактивістів різними способами – як фінансово, так й інформаційно. Але коли я побачила цю рекламу, мені стало дуже неприємно. Присутність гомофобії. Висвітлюється візуально: мовляв, хто палить листя, – то людина з гомосексуальною орієнтацією. Але, по факту, ті, хто палять листя, – це гетеронормативні сім’ї, які мають дачі або будинки. Подібна реклама не є нормою в цивілізованому світі. Дуже важливо наголошувати не на сексуальній орієнтації й інакшості, а на проблемі спалювання листя», – сказала Ольга Полякова.

За її словами, в організації вирішують, чи подаватимуть скаргу до місцевої влади та заяву до суду. Ольга Полякова зазначає, що відповідальними за зміст реклами є як замовник, так і той, хто її виготовив, штраф – до 8 тисяч гривень за один носій.