Виконавчий директор найбільшого у США виробника листівок Hallmark Cards Майк Перрі вибачився за рішення відкликати телевізійну рекламу з участю одностатевих пар, повідомляє theБабель із посиланням BBC.

Кабельна мережа компанії прибрала рекламу онлайн-реєстру та планувальника весіль Zola під тиском консервативної групи One Million Moms. Це рішення викликало критику в соціальних мережах і заклики до бойкоту.

Hallmark заявив, що відновить рекламу і спробує відновити партнерство з Zola.

«Ми щиро шкодуємо про образу і розчарування», — сказав Майк Перрі.

Hallmark заявив, що «працюватиме з [правозахисною групою] Glaad, щоб краще представляти ЛГБТ у своєму портфелі брендів».

One Million Moms — організація, яка влаштовує бойкоти та спонукає активістів розсилати електронні листи основним компаніям, які використовують рекламу, продають продукти або розміщують рекламу в телевізійних шоу, які вони вважають образливими. Зокрема організація виступала проти телеведучої Еллен Дедженерес через її гомосексуальність, а також проти студій Marvel і DC Comics через їхніх ЛГБТ-персонажів.