«Снікерс» в Іспанії опублікували вибачення після запуску нової реклами, яку розкритикували за підтримку гомофобних стереотипів. Про це пише Wonderzine із посиланням на CNN.

У рекламі показано, як іспанський блогер Алесс Гібаха замовляє «сексуальний апельсиновий сік із вітамінами А, В і С: обійми, поцілунки та пестощі». Замість цього офіціант пропонує йому морозиво «Снікерс». Спробувавши його, Гібаха перетворюється на бородатого чоловіка. На запитання друга, чи почувається він краще, чоловік глибоким голосом відповідає «краще», і на екрані з’являється гасло «ти не ти, коли голодний».

Рекламу почали активно поширювати в мережі, називаючи гомофобною. На ролик відреагувала міністерка з питань рівності Іспанії Ірен Монтеро.

«Я запитую себе, кому могло б здатися гарною ідеєю використовувати гомофобію як бізнес-стратегію. Наше суспільство різноманітне й толерантне. Сподіваюся, ті, хто ухвалює рішення, що ми бачимо та чуємо в рекламних роликах і телешоу, теж навчаться бути такими», – написала Монтеро.

«Снікерс» опублікував заяву з вибаченням. Компанія вже видалила рекламу. На критику також відреагував Алесс Гібаха, він вибачився перед усіма, кого міг образити, і додав, що виступає за рівність та толерантність.

«У нас не було жодного наміру стигматизувати чи образити певну людину або групу. У цій кампанії ми хотіли дружньо й невимушено донести, що голод може змінити ваш настрій. Знову ж таки ми шкодуємо про будь-які непорозуміння, і, щоб уникнути розповсюдження меседжу, який можуть неправильно зрозуміти, ми негайно видалимо кампанію», – ідеться в заяві «Снікерс».

Як зазначили CNN, рекламу випустили через кілька тижнів після того, як в Іспанії відбулися протести через смерть 24-річного чоловіка, якого побили до смерті біля нічного клубу, вигукуючи гомофобну лайку.