Ми шукаємо підрядника для глибинного дослідження цільових аудиторій соцмереж Гендер Зед на прикладі нашого Інстаграму за головними параметрами:
– портрет аудиторії,
– рівень толерантності до представників та представниць ЛГБТ-спільноти,
– рівень обізнаності з питань СОГІ (сексуальної орієнтації та гендерної ідентичності).
Одночасно ми хочемо порівняти з декількома інстаграм-акаунтами неЛГБТ-ініціатив, серед цільових аудиторій якого будуть проведені подібні дослідження про рівень толерантності та обізнаності (схожі/зріз).
Результати дослідження дадуть нам можливість отримати вихідні дані щодо наших цільових аудиторій (у порівнянні з загальним населенням), краще їх розуміти, допоможуть у створенні унікального контенту під нашу цільову групу, та допоможе нам у майбутньому розуміти чи/наскільки/як наш контент впливає на аудиторію.
На виході: аналіз проведеного глибинного дослідження; оформлення документу з висновками дослідження. Дослідження має бути повністю завершено за 2,5 місяці, починаючи з червня.
Вимоги до надавача послуг: розуміння тематики СОГІ, толерантне ставлення до ЛГБТ-людей
Пропозиції будуть оцінюватись за двома критеріями – ціна та якість.
На участь у тендері необхідно надати документи: реєстраційні документи надавача послуг(свідоцтво про реєстрацію або витяг з єдиного державного реєстру) та цінова пропозицію у будь-якій формі. У ціновій пропозиції можете вказати релевантний досвід, якщо такий є (або, за бажанням, можете подати інформацію з вашим досвідом окремим файлом).
Документи слід надіслати до 28 травня 2023 року включно на електронну скриньку vitvitsky@genderz.org.ua
В темі листа прохання вказати: ТЕНДЕР_ Аналіз Інстаграму
Результати будуть оголошені до 2 червня 2023 року відповіддю на вам імейл.
Усі питання та роз’яснення, які стосуються цього тендеру, необхідно надсилати контактній особі електронною поштою: Олександр – vitvitsky@genderz.org.ua