Онлайн-тренінги, інтерв’ю та марафони стали справжнім хітом 2020 року. У середині грудня ми поповнили свою навчально-просвітницьку відео-бібліотеку ще й двома воркшопами.

Воркшоп — інтенсивний навчальний захід, на якому учасники навчаються, перш за все, завдяки власній активній роботі. Цікавинкою наших воркшопів став ще й зручний для «відвідування» час: вечори будніх днів, щоб навіть ті, хто присвятив денний час роботі, змогли взяти участь у зустрічі.

Тож перший воркшоп з питань безпечного консультування представників ЛГБТ у закладах охорони здоров’я відбувся 14 та 15 грудня. Розрахований на медичних працівників, у перший день захід охопив такі теми, як:

  • загальні поняття СОГІ, історія, статистика;
  • медичний погляд на СОГІ, інтерсекс варіації;
  • трансгендерність як явище;
  • МКХ-10, МКХ-11. Український протокол;
  • коректна лексика та її роль у спілкуванні.

Спікеркою першого дня виступила сімейна лікарка Дарина Дмитрієвська.

Другого дня, під керівництвом лікаря-педіатра Дениса Бойчука слухачі та слухачки торкнулися таких питань:

  • загальне поняття толерантності, чому це важливо?
  • толерантність з боку медичних працівників;
  • основні бар’єри, з якими стикаються ЛГБТ-люди, коли звертаються до системи охорони здоров’я?
  • налагодження контакту з ЛГБТ-пацієнтами та пацієнтками.

Другий воркшоп, що проходив 16 та 17 грудня, було присвячено створенню безпечного простору для ЛГБТ-підлітків. Спікерами тут виступили психолог Олексій Ізотов та психологиня Марина Діденко.

Розпочалась робота з теоретичного блоку «Сексуально-гендерна модель особистості: основні складові» де учасники та учасниці розглянули інформацію про сексуальну інформацію та гендерну ідентичність, складові сексуальності людини. Також була проведена міні-лекція присвячена стадіям формування сексуально-гендерної ідентичності, прийняття своєї гомосексуальної ідентичності та камінг-ауту.

Не обійшлося й без завдань: учасники та учасниці об’єдналися у чотири групи, скориставшись онлайн-кімнатами. Там вони опрацювали надані тренерами ситуаційні задачі. Обговорення способів вирішення цих задач відбулося під час спільного включення.

Вебінар другого дня мав більш практичну спрямованість. За допомогою вікторини «Міфи і факти про ЛГБТ» було перевірено як слухачі та слухачки засвоїли знання з першого дня та виконали домашнє завдання.

Важливим етап другого дня була сесія «Зустріч з «живими книгами», на якій група отримала досвід живого спілкування з представниками ЛГБТ. Ці бесіди відбилися на емоційній залученості учасників та учасниць у особливості життя представників та представниць ЛГБТ спільноти.

Заходи відбулися за фінансової підтримки Global Project Partners e.V.